O K M F

Ostródzki Klub Miłośników Fantastyki


#1 2010-10-25 19:20:42

Shaciu

Administrator

Punktów :   

Za mundurem panny sznurem

Mam pewien projekt - wyobrażacie sobie, jakby to zajebiście wyglądało, gdybyśmy w Tawernie grali w takich samych koszulkach z jakimś naszym fajnym logo? Wymyślilibyśmy sobie coś fajnego, Sajmon by to nam namaział i zamówilibyśmy je sobie w... Sajmon, czy Yoona robi koszulki? Jak nie to jest jeszcze GJG. Myślę, że koszt zamknąłby się w 25zł od koszulki... mniej więcej...
I tu rodzi się jeszcze jedna kwestia. Nazwę OKMF samozwańczo wziąłem z dupy i nie wiem, czy Wam odpowiada. Jak nie pojawią się protesty to rozumiem, że ta nazwa może być. Ale, jak już wspomniałem wcześniej, jeżeli macie inne propozycje to walcie.


"But I don't want to go among mad people," said Alice.
"Oh, you can't help that," said the cat. "We're all mad here."

Offline

 

#2 2010-10-25 20:34:30

Miras

Użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

Ostródzcy Miłośnicy Fantastycznych Gier w skrócie OMFG

Offline

 

#3 2010-10-25 21:45:42

Doc

Użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

Jestem, za, pomysl w pyte

Offline

 

#4 2010-10-27 19:39:16

Marzenta

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

Pomysł świetny, chciałabym mieć taką "zakładową" koszulkę. I mam jeszcze pomysł. Jako, że Szymon sie nie odzywa w sprawie tego logo... można urządzić konkurs! Każdy z nas jakiś pomysł na pewno będzie miał, demokratycznie wybierzemy najciekawszy i już : D Przecież nie tylko Szymon umie świetnie rysować, no nie? : D<ciszę słyszę>


Hop, hop, hop!

Offline

 

#5 2010-10-28 15:39:23

Doc

Użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

Ja proponuję negatyw pipboya, tego z umiejętności hazard, na nim pipboy rzuca kośćmi i się szczerzy. Myślę, że by świetnie pasował. No ale cóś z Ostródą jeszcze by siem przydało ale nie wiem co.

Offline

 

#6 2010-10-28 17:31:18

Shaciu

Administrator

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

Myślę, że korzystanie z gotowych grafik to kiepski pomysł.... jakieś to takie... ja wiem? niskie mi się wydaje. Ale krytykować nie powinienem, jak sam nic jeszcze nie zaproponowałem


"But I don't want to go among mad people," said Alice.
"Oh, you can't help that," said the cat. "We're all mad here."

Offline

 

#7 2010-10-28 22:14:10

Doc

Użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

Jak chcesz... ja twórczych zdolności, zwłaszcza plastycznych to nie mam. Więc ja tylko z gotowcami a z czym innym odpadam. (a pipboy z kostulami świetnie moim zdaniem by pasił poza tym lubię go i Fallouta) A z tego co wiem to tylko Szymon albo Miras mają cokolwiek zdolności w tym temacie.

Offline

 

#8 2010-10-29 22:46:20

Szym

Użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

No więc...

Trzeba wymyślić motyw przewodni. Co ma być naszym symbolem? Na czym się skupiamy?
Czy bardziej na wyrażeniu:
-gry czyli kostki, karty i inne miarki...
-Ostródzcy czyli panorama miasta, ewentualnie coś z herbem,
-fantastyczne, tutaj temat rzeka.

Można jakoś przerobić nasz herb na ultra, hiper, pimp maj fantastisz znaczek lągo. Nie wiem...dać wyczesanego rycerza fantasy pokonującego cybernetycznego smoka? I dunno....

IMHO - trzeba stworzyć sobie maskotkę klubu. Tak jak pismo White Dwarf miało, o dziwo, białego krasnoluda czy innego mail trolla, czy innego anty white dwarfowego Black Gobbo...jest tego w pip i na pewno każdy z was mógłby podać własny przykład.

Pamiętajcie tylko, że taka wycinka z floka (materiał na koszulke z którego zgrzewałbym wzór) nie jest wdzięczny do obierania i nie może być zbyt detaliczny. Nie ma też mowy o przejściach tonalnych i cieniach.

Zarzućcie kilka rzeczy które połączymy w jedno. Zrobię parę szkiców i się coś wybierze.
I bez złośliwości w kwestii "nie odzywania się" bo w tygodniu nie mam czasu się po dupie podrapać.


Sprawa zasadnicza to myślenie, rozważał Garraty. Myślenie. Myślenie i samotność, bo nieważne, z kim spędzasz czas, na końcu jesteś sam.

Offline

 

#9 2010-10-31 22:46:07

Doc

Użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

co do tematu przewodniego.... proponuje:
-kostki bo w sporo gier gra siem kostkami, nawet bitewniaki
-karty bo lubim se zagrać w karcianki
-plansza (schematyczna, jak choćby do chińczyka) bo gramy w planszówki
-książka bo wszyscy coś czytamy a poza tym eRPGi są wydawane w książki

(w mojej wizji da się to sympatycznie i zgrabnie połączyć w stylu kompozycji: na samym dnie plansza, na niej leżą kostki, książka, garść kart i może jakiś figs. No ale to moja wizja, nie wiem jak wam się to widzi)

co do klimatów ostródzkich to nie wiem albo rycerz albo zamek, no nie wiem (jakaś fantazjowa walka  rycerza-superhiroła z gadziną?)

Offline

 

#10 2010-11-05 19:53:48

Shaciu

Administrator

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

Szym napisał:

Trzeba wymyślić motyw przewodni. Co ma być naszym symbolem? Na czym się skupiamy?
Czy bardziej na wyrażeniu:
-gry czyli kostki, karty i inne miarki...
-Ostródzcy czyli panorama miasta, ewentualnie coś z herbem,
-fantastyczne, tutaj temat rzeka.

Można jakoś przerobić nasz herb na ultra, hiper, pimp maj fantastisz znaczek lągo. Nie wiem...dać wyczesanego rycerza fantasy pokonującego cybernetycznego smoka? I dunno....

Patent z przeróbką herbu - bomba. Bardzo mi się podoba. Choć uważam, że powinien to być elf lub inny goblin(jest bardziej fantazowy niż rycerz, który fantazowy być nie musi). Niestety, żeby to dobrze wyglądało muszą być zachowane detale, a te na obrazku 10x10 cm na piersi koszulki trudno mi sobie wyobrazić.
Nie skupiałbym się również na aspekcie pod tytułem "gry". Wiem, że gry to główna oś naszego obrotu, ale nie jedyna (mam nadzieję ;p).
Dlatego proponuję skupić się na trzecim aspekcie - na szeroko rozumianej fantastyce. Proponuję jakiegoś x-crossa otoczonego naszą nazwą. Na przykład miecz (fantasy) skrzyżowany z kluczem (płaskim - takim od mechaniki) na tle kuli jasnowidzenia. Albo różdżka z karabinem. Ewentualnie można zestawić postacie - na przykład zakapturzony koleś i jakiś cybernetyczny pan zacietrzewieni z twarzami nos w nos.
http://cdn2.asteroid.pl/c10/a.eu.fotka.pl.s3.amazonaws.com/059/940/59940629_640.jpg
Samfink lajk dat...


"But I don't want to go among mad people," said Alice.
"Oh, you can't help that," said the cat. "We're all mad here."

Offline

 

#11 2010-11-05 20:08:42

Marzenta

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

Pierwszy obrazek zupełnie do mnie nie przemawia. Kojarzy mi się z sierpem i młotem, jeśli wiesz, co chcę powiedzieć... Drugi jest ciekawszy, ale nie wiem czy akurat te dwie postacie warto by sobie przeciwstawić. Najfajniej byłoby jakby troll z ufoludkiem grali w kości, ale niestety patent już został wykorzystany przez ten sklep w Gdańsku - chyba Rebel. A może Graal w Warszawie?: D W każdym razie - to wtórne.
Można by było spróbować zrobić jakąś scenkę rodzajową w stylu - koleś z twarzą nieskalaną myśleniem, w czapce czarodzieja i bojówkach, siedzący na ziemi gapi się na drugiego, większego i niegłupiego. Między nimi dwie kostki dziesięciościenne. Mały pyta: wskazując na kostki: co wymyśliłem, mistrzu? A duży (widać po nim, że jest zirytowany) odpowiada: nic!  Albo dwóch rycerzy przy straszliwym smoku i jeden mówi do drugiego: to ja go tnę! a drugi: czekaj, mam większą inicjatywę.
To są pomysły wymyślone na poczekaniu, ale może uderzymy w tę stronę. Logo swoją drogą, ale ciekawa scenka z tyłu koszulki też może być fajna.


Hop, hop, hop!

Offline

 

#12 2010-11-05 20:16:48

Shaciu

Administrator

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

Świetny pomysł! Zwłaszcza ten tekst z inicjatywą


"But I don't want to go among mad people," said Alice.
"Oh, you can't help that," said the cat. "We're all mad here."

Offline

 

#13 2010-11-05 23:48:14

Doc

Użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

hmm... O ile dobrze skumałem, to mamy mieć czarne koszulki z białymi wzorami-napisami tak? Więc cokolwiek by to było musi być dość duże i mieć możliwie mało detali by było wyraźne i czytelne. To tak ogólnie.

A co do drobiazgów to właściwie trzeba by zmiksować coś co ogólnie kojarzy się z sf i fantasy z naszym miastem. No i z grami. Dlatego wysunąłem ten pomusł z kostkami, kartami itd. Pomysł Szacia jest dość konkretny, przez co precyzyjny przez co dość wąskotematyczny.

Poza tym dobry symbol to prosty symbol. Czyli taki który da się machnąć zwykłemu śmiertelnikowi na zwykłej kartce papieru paroma kreskami. Myślę, że w praktyce nie uda nam się to ale do takiego ideału powinniśmy dążyć.

A co do symboli to już kwestia baaardzoo otwarta. Właściwie każdy może coś zarzucić i będzie jednako dobre/złe. (Może polecieć ogólnie po eRPGach jakie gramy i z każdego wziąć coś)

Offline

 

#14 2010-11-06 19:07:06

Shaciu

Administrator

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

A może po prostu zwykła kość do gry (K8 proponuję, ale może być równie dobrze K6)? Albo pionek szachowy - tak po prostu.


"But I don't want to go among mad people," said Alice.
"Oh, you can't help that," said the cat. "We're all mad here."

Offline

 

#15 2010-11-07 10:33:07

Miras

Użytkownik

Punktów :   

Re: Za mundurem panny sznurem

A jest technicznie możliwe by każdy miał z tyłu na koszulkach imie/ksywę jak np. piłkarze?
Co do logo to widzi mi się smok wołający (w komiksowym dymku) "OMFG!" (oczywiście jak by przeszła moja nazwa klubu)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.muoteck.pun.pl psychoterapia Piła slaskiots